Posted by : MlecznAlejka 23 września 2013

Może kawka? :) Od czasu do czasu lubię osłodzić sobie życie i wypić kawę smakową, z dodatkiem syropu, czekolady. Wersja bardziej kaloryczna, ale warta konsumpcji :) Tym razem byłam outside, okres wakacyjny, słońce i kawa na wynos. Kawa zakupiona w sklepie, ale ta przyjemność picia kawy w otoczeniu zieleni, słońca i pięknych widoków jest niezastąpiona ;) Starbucks Caramel Macchiato, tym razem postawiłam na karmel.

 Delikatnie karmelowy w smaku. Początkowo miałam obawy o słodycz napoju, ale nie był przesłodzony. Kawy mrożone, napoje kawowe często zawierają w sobie multum cukru, syropy smakowe, które zwiększają odczuwalność słodyczy, a tutaj..źle nie było :)
Dużą wadą jest obecność kwasów tłuszczowych utwardzonych. Szkoda, bo wersja latte była bez. Dopiero po przeczytaniu składu zobaczyłam dodatek tłuszczów, w smaku i zapachu (na szczęście) w ogóle nie wyczuwalny.

Zdarza się, że produkty, szczególnie napoje, do których dodawany jest tłuszcz utwardzony ma specyficzny zapach. Nie zawsze jest on mocno wyczuwalny, ale kiedy po otwarciu skupimy swój węch to poczujemy delikatną woń "tłuszczu". Zapach jest delikatny, ale nieprzyjemny i mało apetyczny ;/ niestety, czasem jest to wyczuwalne.


Zapomniałam spisać warto odżywczej, ale pamiętam, że była ona zbliżona do wersji latte.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -