Posted by : MlecznAlejka 14 września 2011

Duella? Co to takiego? ;)

Smakija Duella z truskawkami! (Smakija) Inaczej to jogurt kremowy z truskawkami. I faktycznie w smaku jogurt jest jak najbardziej kremowy, o łagodnej i delikatnej konsystencji. Na samym spodzie opakowania znajduje się część truskawkowa pokryta warstwą jogurtu kremowego. Duella nie jest podatna na zjawisko mieszania się warstw ;) Mimo obecności w torbie warstwa owocowa z kremową nie zaczęła się łączyć. Z resztą jak sama nazwa wskazuje - Duella (w domyśle duo) 2 warstwy nie połączone ze sobą! ;)
Ciężko jest mi nazwać samą warstwę truskawkową. Nie jest to sos, krem ani konfitura. Jest ona konsystencji typowego kupnego dżemu truskawkowego. Również smak zbliżony do dżemu. Słodki (ale nie przesłodzony), ale brakuje mu do prawdziwej truskawki. Po wymieszaniu barwa jogurtu staje się jasno czerwona. Jogurt nie jest zbyt gęsty, konsystencja podobna do Fantazji (Danone). Jednak smak Duelli z truskawkami wyróżnia się spośród innych tego typu jogurtów z truskawkami/wsadami truskawkowymi. Nawet po wymieszaniu obydwu warstw, krem zachowuje kremowe i przyjemne odczucie dla zmysłu smaku.
Ogólnie jogurt zrobił na mnie dobre wrażenie, mimo małej ilości truskawek (12%)- sos mógłby być tyci lepszy. Jest to lekka przekąska. Istotną zaletą jest to, iż jest mało kaloryczna i nieprzesłodzona, a opakowanie jest małe i poręczne.
Smakija zaskoczyła mnie nowym(?) wzorem wieczka, które spotkałam pierwszy raz w jogurtach. Wieczko w 3 miejscach ma zagłębienie, które ułatwiać ma odrywanie i otwieranie wieczka od plastikowego opakowania. 
Cóż, z jednej strony nie kłuło tak jak przy standardowym wieczku, z 2 strony w trakcie otwierania przerwało się na pół. Albo ja niesprawnie je otworzyłam albo firma Smakija musi je jeszcze dopracować ;)
100 g Smakija Duella z truskawkami zapewnia 99 kcal.
białko - 2,9 g
węglowodany - 13 g
tłuszcz - 3,9 g
Opakowanie (125g) dostarcza 124 kcal.

{ 2 postscriptum ... read them below or Comment }

  1. Zachęciłaś mnie bardzo swoim komentarzem :) Uwielbiam puddingi smakiji, ale chyba nigdy nie próbowałam duelli. Idę wydać trochę kasy ;D Pozdrowienia od Czupaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas spróbować, smacznego! :) czekam na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -