Posted by : MlecznAlejka 11 września 2011

Śmietankowo - malinowo! Jak wyszło to połączenie? ;) Całkiem smacznie!
Jogurt śmietankowy z malinami czyli müller Mix Malina. Jogurt 2-komorowy, gdzie 1 komora wypełniona jest jogurtem śmietankowym, zaś druga zawiera wsad malinowy. Mocną stroną jest zarówno pierwsza jak i druga komora ;)Jogurt śmietankowy nie jest przesłodzony, jest iście kremowy. Barwy białej, a można by nawet rzec śnieżnej ;) Konsystencja nie jest zbyt rzadka, są minimalne grudki w jogurcie, jednak nie psują one odbioru smaku. Być może grudki wynikały z tego, że przez paręnaście minut jogurt przechowywany był w torbie i troszkę się w niej poruszał. Powiedziałabym nawet, że gdyby jogurt nie miał 2 komory z wsadem owocowym, byłby również smaczny i niczego by nie stracił.

Wsad malinowy zawiera 50% malin(!). Bardzo mnie to cieszy, ponieważ lubię, kiedy jogurty z wsadami i różnego rodzaju owocowe mają jak najwięcej tych owoców. Dodatkowo w sosie malinowym można wyczuć kawałki malin, jest dużo tzw. pestek z malin. Kolor jest czerwono-malinowy. Wsad jest bardzo gęsty, nie jest płynny. W smaku jest słodki, jednak połączony z jogurtem stanowi bardzo dobrze połączenie. Jogurt śmietankowy neutralizuje słodki posmak sosu malinowego, stanowiąc razem bardzo dobre połączenie. W moim przypadku nie dodałam całego sosu malinowego, a i tak jogurt był w pełni malinowy.
Jedyne moje zastrzeżenie do całości müller mix Malina to zbyt duża zawartość zagęstników (3) oraz koncentratów dodanych do wsadu malinowego (4). Natomiast z 2 strony zadowalający jest skład samego jogurtu śmietankowego. 

Niestety na opakowaniu ani na wieczku nie ma wartości odżywczej jogurtu. Przejrzałam z każdej strony opakowanie i nic takiego nie znalazłam, co mnie trochę zaskoczyło. Nie rozumiem dlaczego producent nie informuje konsumenta o wartości odżywczej jogurtu. Tym bardziej, że müller jest dużą firmą, a informacje o wartości odżywczej są już tak popularne, że wręcz wszechobecne. Na stronie producenta znalazłam tylko informacje dotyczące kaloryczności jogurtu:
100 g - 110 kcal.
Opakowanie (150g) dostarcza 165 kcal.

{ 3 postscriptum ... read them below or Comment }

  1. http://www.tabele-kalorii.pl/kalorie,Jogurt-z-malinami-i-je%C5%BCynami-Muller-Mix.html podobny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)wiesz co, zauważyłam również na str. müllera, że są różnice kaloryczne pomiędzy różnymi jogurtami Mix w zależności od smaku. A to oznacza, że będą inne wartości składników jak białko, tłuszcz itp. Stwierdziłam, że wpiszę tylko to, co müller podaje na str. czyli liczbę kcal na 100g. Może zdecydują się wkrótce dopisać dokładną wartość kaloryczną :)
    A tak poza tym to dziwi mnie, że nie ma tej wartości odżywczej, jadłam nie jeden jogurt Müllera i na wszyskich produktach była taka inf :)chociaż w np. Choco Balls/Breakfast u Ciebie też nie ma inf.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na części produktów jest, na części nie ma. Nie wiem czemu tego nie ujednolicili. Może nie chcą ludzi straszyć? Hehe...

    OdpowiedzUsuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -