Posted by : MlecznAlejka 31 grudnia 2013

Koniec roku i zbliżający się początek nowego to dobry czas, aby napisać, że przestaję pisać na tym blogu. Miał być powrót i chwilowo był, ale okazało się, że choć blogowanie bardzo lubię to jednak postanowiłam, że nie będę kontynuować pisania na mlecznalejka.blogspot.com. Doszłam do wniosku, że milczenie nie ma sensu i warto dodać ostateczny post, w którym powiem o swojej decyzji. Tak jest fair wobec czytelników.
Bardzo dziękuję za zaglądanie, czytanie, komentowanie. Blog nadal będzie "wisiał" w sieci, możecie do niego zaglądać, czytać.
Cieszę się, że założyłam tego bloga i go prowadziłam tak długi czas :) Dziękuję i życzę Wam wszystkiego najlepszego!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -