Posted by : MlecznAlejka 8 sierpnia 2012


Wspominałam o tym zapewne kilkakrotnie, że lubię mleczne słodkości jak np. Maxi King Kinder, Mleczna Kanapka (Kinder) czy podobne 'batony'. Są dobrą przekąską czy pożywną? Tego bym nie powiedziała ;)
Na polskim rynku nie ma serii Paradiso (Kinder), więc z chęcią wzięłam ten baton z mlecznej lodówki.





Po otwarciu okazało się, że są to 2 warstwy biszkoptu pomiędzy którymi znajduje się mleczne/śmietankowe nadzienie, a całość posypana jest cukrem pudrem.
Ku mojemu zaskoczeniu mleczna przekąska nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia. Z wierzchu posypana jest za duża ilość cukru pudru, przez co znika mleczny smak biszkoptu z kremem, a dominację przejął posmak cukru. Biszkopt bardzo się kruszył, a krem był zbity i mało kremowy w konsystencji. Samo ciasto nie było smaczne, krem miał ledwo wyczuwalny mleczny smak. Gdyby nie to, że odkroiłam grubą warstwę cukru pudru to baton w ogóle by mi nie przypadł do gustu. Jednak spodziewałam się czegoś o wiele lepszego i póki co pozostanę przy konsumpcji Mlecznej Kanapki. Chyba, że pojawi się ulepszona technologiczne wersja Paradiso, ponieważ obecnie ma wiele niedoskonałości ;)

Wartość kaloryczną i zawartość poszczególnych składników podaję od razu w przeliczeniu na 1 baton (29g) - 126 kcal
białko - 1,7g
węglowodany - 14,5g
w tym cukry - 11,7g
tłuszcz - 6,8g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 4g
błonnik - 0,1g
sód - 0,016g

{ 1 postscriptum ... read them below or add one }

  1. Informuję, że wszystkie wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -