Posted by : MlecznAlejka 11 grudnia 2011

Brakuje mi tutaj zdjęć i wiem, że przy opisie produktu zdjęcie powinno być. Zdjęcia podobne do tych, które pojawiały się częściej będą nadal, jednak z dużym opóźnieniem. Postanowiłam w miarę możliwości wrzucać 1,2 zdjęcia produktu znalezione w wyszukiwarce. Zdjęcia będą kolorowe i zamieszczane w celu zapoznania się z produktem i zobrazowania go :)A potem będę je zmieniać na swoje zdjęcie.
Jogurt naturalny jest tak na prawdę produktem uniwersalnym :)Można go jeść bez niczego, z dodatkami wg naszego gustu (płatki, muesli, kakao, miód, owoce itd.), dodać jako składnik do potrawy. Ba! może być bazą do ciasta, ciastek czy innych słodkości i wielu innych kulinarnych pomysłów :)
Prawda jest taka, że jogurt naturalny jogurtowi nie równy. Dlaczego? Każdy z nich ma inny skład, smak i wyczuwalną słodycz, a zrobić dobry jogurt naturalny to sztuka.

Czy to udało się to OSM Krasnystaw produkując swój Jogurt Naturalny?

Wg mnie produkt jest na prawdę smaczny i cechuje go wiele plusów. 
Konsystencja lekko płynna, inaczej pół gęsta ;) swobodnie można jeść go łyżeczką. Bez żadnych grudek w samym jogurcie. Wypicie samego jogurtu będzie trudne, jednak można się na to zdecydować, jeśli ktoś lubi jeść bez łyżeczki ;)
Smak..na prawdę bardzo dobry! Jogurt nie jest słodki, przesłodzony, z dodatkiem cukru czy innych substancji słodzących. Jest lekko kwaskowaty, typowy dla naturalnego jogurtu, prawdziwy i smaczny :) Dzięki temu możemy ten produkt potraktować jako bazę do wielu potraw :) A i ja jako konsument sama mogę zdecydować, do czego chce go dodać, bez żadnych ograniczeń. W przypadku zbyt słodkiego posmaku jogurtu naturalnego, nie mogę zastosować produktu do potraw jak np. słone, gdyż mogłoby to zaburzyć cały urok dania.
Opakowanie jest ładne, estetyczne i robi pozytywne wrażenie :) Jogurt dodatkowo ma małą zawartość tłuszczu, co jest dużym plusem :)
Dodatkowo, producent na opakowaniu umieszcza informacje o tym, jakie bakterie mlekowe zostały dodane podczas produkcji jogurtu (Lactobacillus delbruecki subspecies bulgaricus, Streptococcus thermophilus). Bardzo duży plus za to!
Wartość odżywcza w 100g - 59 kcal
białko - 4,3g
węglowodany - 6,1g
tłuszcz - 2g
Opakowanie (150g) dostarcza 89 kcal.
*
Źródło: www.krasnystaw.eu

{ 2 postscriptum ... read them below or Comment }

  1. ciekawy jogurt, jeszcze go nie poznałam. masz rację, że każdy naturalny ma swój smak i konsystencję, ja osttanio najbardziej lubię zott, za kremowy smak, ale zawsze też mam na stanie jogurt stały, to znaczy niepłynny, z biedrony, chyba bakomy. próbowałam też naturalny oetkera, ale nie smakował mi. no i jest jeszcze taki jeden jogurt, bodaj najtańczy, bardzo smaczny, ale dość płynny, niestety nie pamiętam firmy. może piątnica? zajrzę u ciebie, co tam masz piątnicy, kiedyś ciepło o nichmyślałam, teraz trochę zapomniałam.
    (karobi)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jogurtu naturalnego Zott jeszcze nie jadłam. Tak,w Biedronce można kupic jogurt z Bakomy, który to jest bardzo dobry :)nawet mam przygotowane zdjęcia do opisania go, tylko ciągle nie mogę się za niego wziąc ;) Czy Piątnica ma jogurt naturaln? nic takiego nie kojarzę, moze to być z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -