Posted by : MlecznAlejka 29 grudnia 2012

Tak, tak..to jest ten sam blog Mlecznej Alejki :) Chciałam już od jakiegoś czasu wprowadzić kilka urozmaiceń na blogu, lecz ciągle brakowało mi czasu. Tak więc modyfikacje nie wynikają z zakończenia roku, postanowień noworocznych itd..To była i wciąż jest potrzeba, która czekała na wolne dni :) To jeszcze nie koniec, ponieważ jak się okazało urozmaicanie bloga wcale nie jest prostą rzeczą, szczególnie że jestem na etapie odkrywania i nauki html oraz innych rzeczy ;) Czas pokaże jaki będzie efekt ostateczny, mam nadzieję, że pozytywny! :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -