Posted by : MlecznAlejka 18 sierpnia 2013

Niedawno podczas wakacji miałam okazję krótko odpoczywać w Niemczech, nie mogłam odpuścić okazji i nie spróbować nowych produktów, w tym mlecznych. Znalazłam kilka, których nie ma w Polsce (a przynajmniej ja ich nie napotkałam).
Stąd w najbliższym czasie pojawi się kilka nowości :)Gdybym była dłużej zapewne tych produktów byłoby więcej, kupiłam te, które mnie zaintrygowały, których na pewno nie ma w Polsce. Wiele produktów było bardzo podobnych, które możemy znaleźć u nas np. jogurty owocowe, serki. To co mnie zaskoczyło to wybór serów oraz różnego rodzaju serków. Miałam wrażenie, że ilość serów żółtych, dojrzewających dostępnych w Polsce jest dużo, ale kiedy zobaczyłam dłuugie półki pełne różnistych serów to zmieniłam zdanie o naszym rynku. To jest pikuś, już nie wspomnę o dostępnych smakach Philadelphi. 
Landliebe Milch Reis mit Schokolade czyli ryż mleczny z czekoladą.
Wielokrotnie wspominałam, że ryż müller jest moim zdaniem najsmaczniejszy, inne marki nie osiągnęły tego ideału i jeszcze trochę im brakuje. Do tej pory to müller był dla mnie ryżem nr 1, dziś jest to Landliebe. 
Bardzo gęsty, mleczny ryż. Jest idealnie słodki, tutaj nie istnieje słowo 'przesłodzony'. To co mnie zaskoczyło to właśnie gęstość produktu. Ryż jest pół miękki, zbliżony do innych tego typu produktów.
Podsumowując mogę śmiało powiedzieć, że jest to baardzo smaczny ryż! A najśmieszniejsze jest to, że kupiłam produkt z czystej ciekawości, nie znając zupełnie marki pomyślałam..czemu by nie spróbować? na półce leżał tuż obok müller, tak więc mogłam równie dobrze sięgnąć tylko po znaną mi firmę, teraz wiem, że dobrze się stało kupując ten ryż :)
Wartość odżywcza w 100g produktu - 147 kcal
białko - 3,7g
węglowodany - 21g
w tym cukier - 13g
tłuszcz - 5,3g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 3,7g
sól - 0,2g

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -