Posted by : MlecznAlejka 10 sierpnia 2011

Nie sądziłam, że jest tak wiele billboardów, które zachęcają do spożycia mleka. Pierwszy z nich zaprezentowałam tu, dziś prezentuję kolejne :) Są to plakaty/billboardy, które zrobiły na mnie największe wrażenie i poprzez minimalizm przekazują esencję czyli dlaczego warto pic mleko. ;)

Kolejność jest przypadkowa.

Moim zdaniem pomysł na 'mleczny przystanek' jest rewelacyjny! Ba, nawet lepszy niż rewelacyjny! Jestem pod dużym wrażeniem za pomysł, wykonanie i kompozycje, która pasuje do tła miasta :)
Mleko pobudza zmysły, dodaje energii? Tej strony mleka jeszcze nie znałam ;) tym sposobem do picia mleka można zachęcić również dorosłych, pozbywając się mylnego stereotypu, że "mleko jest tylko dla dzieci".
 Za pomocą zwykłej butelki po mleku można stworzyc banalne hasło i piękną reklamę! Czy trzeba stosować zawiłych słów czy rozbudowanej grafiki? Wręcz przeciwnie, w tym tkwi prostota mleka:)


Nigdy nie przypuszczałam, że klocki Lego można połączyc z żywnością, a co dopiero z mlekiem! A tu proszę, okazuje się, że można,a na dodatek z jakim fantastycznym efektem!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -