Posted by : MlecznAlejka 24 sierpnia 2012

Coś na śniadanie, na drugie śniadanie, a nawet i kolacje :) Właściwie to wybór należy do Was, ja zjadłam go na śniadanie. Mowa o Activia Zdrave Rano miodowe muesli z orzechami (Danone)
Tego produktu nie znajdziemy na polskim rynku. Czy stety? No właśnie nie jestem tego pewna, ponieważ początkowo kiedy go ujrzałam, pomyślałam: jaki fajny pomysł! Activia i tak jest marką popularną w Polsce, więc myślę, że taki jogurt śniadaniowo-przekąskowy znalazł by uznanie wśród konsumentów ;) Kiedy go zjadłam troszkę się zawiodłam. Spodziewałam się lepszej jakości muesli i bardziej miodowego smaku.

Activia Zdrave rano jogurt naturalny + miodowe muesli z orzechami


Tak jak widać w oddzielnym opakowaniu znajduje się muesli, które możemy wsypać do jogurtu, tuż pod nim znajduje się w moim przypadku jogurt naturalny. Jogurt naturalny jest lekko kwaśny, właściwie smakiem jest taki sam jak naturalny jogurt Activii, dostępny także w Polsce. Natomiast muesli mnie trochę zawiodły, ponieważ nie były ani polane miodem ani o smaku miodu.


Po wymieszaniu całośc stanowiła jako tako w miarę dobry jogurt. Myślałam, że będzie tyci lepszy. Na pewno mimo wymieszania nie był on słodki (jak np. Nesquik (Nestle) ). Przyznam się, że spodziewałam się bardziej miodowego smaku, który ujawni się po wymieszaniu z jogurtem. Tego czegoś nie było.
Sam pomysł z muesli dobry, jogurt naturalny też ok, ale jakość muesli pozostawia wiele do życzenia. Skoro ten produkt nie spełnił moich oczekiwań, a taką mieszankę jestem w stanie przygotować sobie sama, więc wybieram opcję drugą :)


Biorę swoje ulubione muesli, jogurt naturalny, dodaję świeże owoce i gotowe! Nic skomplikowanego, a na dodatek szybkie w przygotowaniu i smaczne. 

Wartość odżywcza w 100 g - 112 kcal
białko - 5g
węglowodany - 11,3g
w tym cukry - 6,5g
tłuszcz - 5g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 2,3g
błonnik - 0,9g
sód - 71mg czyli 0,071g
wapń - 130mg
Opakowanie (170g) dostarcza 190kcal oraz 221mg wapnia.





{ 2 postscriptum ... read them below or Comment }

  1. Kiedyś były u nas w Polsce te Activie z musli, jednak je już jakiś czas temu wycofali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Oo to gdzieś musiałam je pominąć :(Kojarzę tylko Activia Zboża, ale to inny produkt :)

      Usuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -