Posted by : MlecznAlejka 3 września 2012

Przerwa w postach miała być o wiele krótsza, w międzyczasie nastąpił niedokładnie zaplanowany wakacyjny wyjazd, z którego wręcz trzeba było skorzystać! Brak dostępu do Internetu spowodował, że na kilka dni odpoczęłam od tej formy komunikacji. Dziś po powrocie przedstawiam ryż müller Riso Naturalny.


Wspominałam o tym, że mam sentyment do ryżu firmy müller, szczególnie jeśli chodzi o smak malinowy. Mimo wszystko i tak lubię sięgać po inne smaki. Kiedy na półce w sklepie ujrzałam smak naturalny nie mogłam się oprzeć, aby go nie kupić. Między innymi dlatego, że tylko 2 razy były one obecne w różnych sklepach w dłuższym okresie czasu.


Po konsumpcji około połowy opakowania poczułam brak....sosu! Ten ryż aż prosił się o jakiś dodatek owoców, sosu, dżemu lub innej słodkiej owocowej substancji, która by ubarwiła smak!
Ryż Riso Naturalny właściwie konsystencją, smakiem nie wiele różnił się od swoich kolegów z tej serii. Ryż lekko twardy, idealnie pasujący w tego typu mlecznościach. Konsystencja nie była zbyt żelowata. Nawet całość nie była aż tak bardzo słodka. Czym się właściwie wyróżnia naturalny smak? Hmm..Lekko mleczno-śmietankowym aromatem i smakiem, który nie obfituje w nadmiar cukru. Ale...smak ten wystarcza do ok. połowy opakowania. 175 g mlecznego ryżu to za dużo, aby delektować się smakiem mlecznym. Podsumować można to tak: Smakuje jak własnoręcznie przygotowany ryż na mleku (bez dodatku wody). Właśnie ten smak upewnił mnie w przekonaniu, że pozostanę przy owocowych rodzajach ryżu müller :)
A o müller Riso malinowy pisałam tutaj - Look!





Wartość odżywcza w 100 g - 101 kcal
białko - 3,5g
węglowodany - 15,9g
tłuszcz - 2,6g
Opakowanie (175g) dostarcza 177 kcal.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -