Posted by : MlecznAlejka 27 listopada 2012

Na Mlecznej Alejce pojawią się w przyszłości również produkty, które są nowością na rynku, są innowacyjne, zaintrygowały mnie i warto wg mnie o nich wspomnieć. Jeśli będę miała okazję (a bardzo bym chciała!) gdzieś je spróbować to oczywiście w późniejszym czasie pojawi się ich opis. W skrócie można to określić jako newsy z rynku ;) Nie wiem jak często pojawiać się będą takie newsy, ponieważ wszystko zależy od tego jak często uda mi się coś ciekawego wytropić w Internecie i magazynach branżowych. W tym przypadku w głównej mierze zależy to od wolnego czasu - na ile on pozwoli mi poświęcić się w regularnym przeglądaniu źródeł :) W miarę możliwości będę starała podawać źródło, w którym dany news znalazłam. Jeśli news będzie dotyczył produktu, który już jest na rynku to będę próbowała dodawać także zdjęcie :) Oczywiście jeśli mowa będzie o jakimś trendzie na rynku, zjawisku to nie zawsze pojawi się image ;) Czy mowa będzie tylko o produktach mlecznych? Nie wiem, wszystko zależy od tego co i o czym znajdę artykuł :)


Yolado Danone. Bardzo zaintrygowała mnie koncepcja wykorzystania tego produktu. Myślałam, że Danone wypuścił na rynek lody. A wcale że nie! Yolado jest dostępny na rynku w Hiszpanii. Yolado jest jogurtem, ale został zaprojektowany do konsumpcji jako lody. W jaki sposób? Okazuje się, że Yolado jest przechowywany w sklepie jak każdy jogurt - w lodówce, natomiast w domu mrozimy go przed konsumpcją. Kupujemy jogurt, a w domu jemy lody. Rewelacja! :)
[Źródłó: The world of food ingredients, June 2012]

źródło: danone.es

{ 2 postscriptum ... read them below or Comment }

  1. nie wiem czy pamiętasz, ale kiedyś była reklama danonek - dokładano do nich patyczki i można było je wkłuwawać w pojemniczki z serkami i mrozić i potem spożywać jako lody na patyku :) może to to samo, ale pod inna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet tą akcje powtarzają co roku tylko chyba zaprzestali reklamy, ponieważ na patyczki do danonków natknęłam się też tego lata :) Faktycznie może to jest to samo lub jest to taka wersja dla starszych. Danonki dla dzieci, a dorośli żeby też coś mieli to stworzyli Yolado ;)

      Usuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -