Posted by : MlecznAlejka 6 grudnia 2012


Zapewne produkt Wam nie obcy. Jest jedynie pewną modyfikacją płatków Nestle Fitness poprzez dodatek jogurtu. Całość brzmi - jogurt o smaku waniliowym o niskiej zawartości tłuszczu z płatkami zbożowymi i płatkami zbożowymi w mlecznej czekoladzie.
Jogurt zaledwie o smaku waniliowym, bez dodatku wanilii. Nie za gęsty, ale gładki. Wolałabym bardziej naturalny, ponieważ dodatek płatków Fitness też dodaje słodyczy, dlatego smak waniliowy jest tu zbędny. Jogurt ogólnie jest smaczny, ale nie jest idealny. Płatków jest ciut za mało. Preferuję bardziej takie jogurty, w których płatki są otoczone jogurtem, a nie taki, gdzie płatki są zaledwie mało wyczuwalnym dodatkiem.
Nie zrobił na mnie dużego wrażenia, ale jeśli faktycznie nie macie czasu na przygotowanie posiłku/przekąski, a lubie płatki Fitness to możecie po ten produkt sięgnąć :) Czy jest sycący? Tylko na krótszy czas.



Jogurt jest 2-komorowy, gdzie w jednej z komór jest jogurt, a w 2 płatki. Czy ja wspominałam o tym, iż nie lubię, kiedy cały długi skład jest wypisany na wieczku opakowania? Powiem szczerze, że taki długi skład tylko oszpeca wygląd całego opakowania ;/ Szczególnie, że jest to element, który ma mnie zachęcić do kupna. A jeżeli widzę, iż jogurt ma taaaki długi skład (pomijając fakt, że połowa tekstu jest w innych językach) to na prawdę tracę chęć do zapoznania się z produktem. Wśród tych liter nie wiem gdzie mam szukać opisu produktu, jego pełnej nazwy ;/ Nie rozumiem dlaczego producenci nie mogą umieścić składu w innym miejscu(?) I jest to nie pierwszy przykład jogurtu (szczególnie 2-komorowego), w którym skład jest umieszczony w ten sposób.

Wartość odżywcza w 100 g - 110 kcal
białko - 5,2g
węglowodany - 18,4g
w tym cukry - 12,8g
tłuszcz - 1,6g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 1,0g
błonnik - 0,4g
sód - 0,1g
Opakowanie (120g) dostarcza 132 kcal.


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -