Posted by : MlecznAlejka 10 stycznia 2013

Nesquik Snack miałam okazję jeść kilka lat temu i pamiętam, że bardzo mi posmakował :) Po pierwsze to byłam zaskoczona, że Nesquik ma coś więcej niż tylko płatki, kakao i baton. Okazało się, że produktów Nesquik było o wiele więcej jak np. zagęszczony sos czekolady czy napój czekoladowy/kakao do picia w butelce. Małymi krokami pojawia się coś nowego. Nie wiele, ale kiedy ujrzałam Nesquik Snack - musiałam do niego powrócić  Nie spodziewajcie się tam zdrowia. To jest mleczna słodycz, która umila życie, słodzi je i dodaje kakaowej nuty ;)


Wyglądam zbliżone do mlecznych batonów - 2 warstwy biszkoptu, pomiędzy którymi znajduje się kakaowe nadzienie. Nie bez przyczyny piszę 'kakaowe', gdyż moim zdaniem nie można go porównać do czekoladowego :) Ono właśnie takie nie jest! Jest kakaowe, takie Nesquik'owe i chyba dlatego m.in. ten produkt mnie tak zauroczył ;)

Biszkopt miękki, delikatny. Miałam odczucie, że nadzienie jest bardziej kremowe niż w Mikusiu z Bakomy. Kształt kwadratowy. Trzeba uważać na Snacka, ponieważ jest delikatny, więc wzięcie go ze sobą, wrzucenie i zaniedbanie go w torebce czy plecaku spowoduje poważne uszkodzenia ;) Gwarantuję, że wtedy efekt konsumpcji się pogorszy. Jak przystało na mleczną kanapkę - Nesquik Snack jest słodki i po konsumpcji odczujemy posmak słodkości.



Wartość odżywcza w 100 g - 427 kcal
białko - 7,4g
węglowodany - 54,9g
tłuszcz - 18,9g
1 kanapka Nesquik Snack (26g) dostarcza 111 kcal.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -