Posted by : MlecznAlejka 8 lipca 2011

Urozmaiceniem bloga tego nazwać nie można, ale takie oderwanie od ostatnich wpisów ;) Pomysł wymyślony przed chwilą - jest to zagadka, bez nagród, po prostu zwykła zabawa :)

Czy potraficie wymienić wszystkie smaki serka Danio (w wersji klasycznej czyli bez Danio Intenso)? :)
Na odpowiedzi czekam w komentarzach :)
P.S. Poprzednie pytanie nadal aktualne, cały czas można śmiało pisać ;)

{ 4 postscriptum ... read them below or Comment }

  1. ooo jak milo, bez błedu zaraz lepiej:)
    co do danio ... wileką fanka nie jestesm ale sprobuje: waniliowe truskawkowe, z kawalkami czeko,, bananowe, wisniowe ... więcej niepamiętam.
    Ja i tak tylko jem waniliowe (jest najlepsze!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze kilku smaków brakuje. Na razie ich nie powiem, może ktoś skusi się jeszcze napisać jakie zna smaki :)
    A co do serków waniliowych..to czy jadłaś serek homogenizowany waniliowy z firmy RSM Rolmlecz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze brzoskwiniowy i jagodowy! (bylam w sklepie to looknelam)
    A tego serka Rolmleczu to nawet w sklepie nie widzialam, musze poszperac dokladniej. W necie wyczytalam ze az 7 smakow maja, łohooo! A że ja z bydgoszczy wiec zasadniczo niedaleko, to u mnie powinny gdzies byc ;) A taki smaczny jest? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie ;)
    Co do serka..spróbujesz tego z RolMleczu i zobaczymy czy nadal podtrzymasz swoją opinię o Danio. na razie szczegółów nie zdradzam, spróbuj i sama się przekonasz (lub nie) ;) Ja go polecam!
    na pewno znajdziesz w sklepach jak Carrefour, Real itp. W mniejszych sklepach takich osiedlowych może byc problem.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -