Posted by : MlecznAlejka 7 lipca 2011

Często zastanawiam się kto z Was kupujących czyta skład albo rozgląda się/przegląda kilka produktów i wybiera ten, który mu najbardziej odpowiada pod względem jego kryteriów? czy jest to tylko mechaniczne sięgnięcie ręką po produkt na półce i zwrócenie jedynie uwagi na cenę i nazwę firmy?
Czekam na Wasze odpowiedzi :)

{ 2 postscriptum ... read them below or Comment }

  1. Witam:)
    Trafilam na Twojego bloga przypadkiem. Jestem fanka wszelakich 'mlecznosci' więc mnie zainteresował. Calkiem ciekawy tylko...no wlasnie jest jedno 'ale' ...
    dlaczego na samym wstepnie widzę błąd ortograficzny ? 'Błądząc pomiędzy ->pułkami<- sklepowymi natknęłam się na mleczną '
    Popraw to, prosze;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najmocniej przepraszam za błąd - jest już poprawiony :)Jest to zaskakujące, gdyż zwracam uwagę na błędy ortograficzne i staram się ich unikac, a tu taka wtopa przy takim banalnym słowie.. Mam nadzieję, że więcej się to nie powtórzy z mojej str. Przecież człowiek uczy się na błędach :) Cieszę się, że jest więcej osób, które chętnie jedzą 'mleczności' :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Przeczytasz o..

Na swoim blogu nie chcę umieszczać punktów za produkty. Chcę je opisywać stosując jako kryterium m.in. smak, konsystencje, skład, jakość wykonania, moje obserwacje dotyczące reklamy czy umiejscowienia produktu na półce lub rynku mleczarskim :)
Moje preferencje też będą miały jakiś wpływ na ogólną ocenę, jednak chcę przedstawiać produkty rozwiązując różne zagadki czyhające np. w składzie. Tak, byśmy potrafili 'zbadać' produkt, zanim wrzucimy go do koszyka.

O mnie

Moje zdjęcie
W dzieciństwie uczulona na produkty mleczne, obecnie ich wielbicielka :) Moim planem na najbliższe n-lat jest nauczyć się gotować ;) Lubię tematykę związaną z żywnością, produkcją żywności, kulinariami i całym 'food'! :) www.foodmarketday.wordpress.com

Bloglovin

Follow on Bloglovin

- Copyright © MlecznAlejka - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -